Minitripp!

Nu har jag lämnat in den fjärde uppgiften på kursen, wihoo😁 Denna gången skulle vi välja en reklambild och sedan redigera en egen bild efter den. Jag valde en thailändsk Nivea-reklam och Micke fick vara modell :) Så det blev mycket fix med hudfärg och highlights, thailändska reklambyrårer älskar ju vit självlysande hy haha! Jag blev iallafall ganska nöjd till slut, även om jag tycker att resultatet blev ganska... läskigt 🤣 Han är mycket snyggare i verkligheten mitt hjärta och påminner inte lika mycket om en fantombild på nån plastikopererad mördare som han gör på bilden hehe :)
 
I måndags drog dartsäsongen igång igen och *trumvirvel* vi vann vår första match! 😃 Det blev en riktig långkörare så 00.30 kastades sista pilen och då hade vi hållt på i 5 timmar... Så jag var ganska trött i armen och hade hunnit få i mig ganska många öl på den tiden! Dock inte mer än motståndarlaget som vinglade därifrån, inte riktigt lika glada i hågen. Under sista setet svallade känslorna högt och lågt och det höll nästan på att bli bråk, ni som trodde att dart var en mesig sport kan kasta er i väggen! Rena rama hockeymatchen (nåja, inte riktigt kanske)👆
 
Imorgon far (säger man ens så?) jag och Mickeyboy iväg på en till liten resa, denna gången har vi Laos i sikte och vi ska vara borta tills på onsdag 🙂 Framför allt så ska vi fixa visum men det ska bli kul och få se vad Vientiane har att erbjuda 😁 Vi har varit och växlat pengar idag så nu är vi miljonärer vilket känns riktigt bra, det tror jag absolut är mitt rätta kall! En baht är värd ca 266 laos kip, så ja det kommer bli en jäkla omställning att räkna. En öl kostar liksom typ 16 000 spänn, så jag kommer känna mig som en riktig high roller✌🤑
 
Nu ska jag packa det sista och sen hoppa i säng, taxin till Bangkok anländer kl 06 thai-time (alltså 6ish) så det gäller att va uppe med tuppen! Micke kom precis från 7/11 med lite roadtripkäk tills imorgon, Strawberry bread... hmm känns tveksamt 🤓
 
Good night! ❣

Kommentera här: