Pictures

Flera gånger i veckan tar vi motorcykeln och åker ut på upptäcksfärd 😊 Älskar att bara åka dit man känner för och man hittar alltid vackra och spännande platser! Sist så glömde jag såklart ta med kameran vilket var väldigt synd för vi hittade en jättehäftig grotta och där inne blev mobilbilderna inte så bra. La ju upp en liten video på instagram som ni kanske såg 🤓 
Eftersom det inte blev några bilder från förra trippen så bjuder jag på några blandade från andra gånger vi åkt runt, håll till godo! 
 
Detta templet ligger i Hua Hin och tycker det är så häftigt! Det är väldigt stort och ganska slitet vilket gör att det blir en liten läskig känsla över hela stället. Jag ska använda denna bakgrunden i min slutuppgift i fotokursen som ska vara en bild med surrealistiskt tema 🙂
 
Tempelhunden följde oss överallt när vi gick upp i templetoch verkade glad över lite sällskap 😄
 
Jag har fått en ny förkärlek till berg haha! Tycker det är så mäktigt att stå och spana ut med bergen i horisonten
 
En annan foto-kärlek jag fått är regnmoln. Eftersom oväder sveper förbi ganska hastigt här så blir det alltid coola effekter när det är åska på gång! 
 
Inte ofta jag lyckas hitta ner till stranden så här är lite bildbevis på att jag faktiskt varit där haha! 
 
Underbart 😍
 
När man är ute och åker swishar man förbi många olika typer av odlingar och plantage men detta var första gången jag såg en aloe vera-odling! Hade lust att knäcka av och sno några blad men vågade inte 😁
 
Elefant i Monsoon Valley, vingården som ligger en bit utanför HH. Innan det blev vinplantage så var detta en dal där elefanterna hängde och chillade så de har låtit de vara kvar och traska runt här men som ni kanske ser så är dom ju inte helt fria då de har kedjor på sig. Lite ledsamt att se 😔
 
 
Love ♥
 

Kommentera här: